Saturday, March 17, 2012

Doakan daku

" Usaha dan ikhtiar itu wajib."

" Ini adalah ujian daripada Allah untuk saya. Saya sanggup menerima ujian Allah. Sebab Allah tidak memberikan kepada kita ujian melainkan yang kita mampu sahaja. " " Ikhtiar dan doa saya sahaja tidak memadai. Saya harapkan doa daripada anda semua. Tapi doa sahaja tidak cukup, melainkan doa dari hati yang ikhlas. Ikhlas sahaja masih belum cukup, kerana kita perlu berserah segala-galanya kepada Allah swt. "

" Akhirnya....kenang daku dalam doa mu"

Sayu dengan ucapan Tuan Guru Haron Din. Dalam nada yang sebak dan terharu, beliau gagahkan untuk bercakap di hadapan ahli kelurga dan anak - anak murid rapat semalam. Ada nada tangis yang di tahan Tuan Guru.

Semoga perjalanan TGHD ke San Fransisco malam ini di di permudahkan Allah. Wahai Allah yang Maha Penyembuh, kurniakan kesembuhan dan kesihatan yang berpanjangan kepada guru kami.

Setitik dua air mata kami keluar sebaga tanda kasih dan pisah.

Amin Ya Rabal alamin.

1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)