Sunday, September 21, 2014

Entry terakhir

Entry terakhir saya 4 November 2012. Hampir 3 tahun sengaja tidak meng"update" blog atas pelbagai sebab. Sebab paling utama kerana malas.

Entry terakhir dulu......
saya belum punya kereta sendiri,...Hari ini saya berkereta sendiri walaupun biasa saja.
saya belum punya rumah sendiri....Hari ini saya sudah ada dua buah rumah walaupun kecil-kecil saja.
saya belum punya aset sendiri.....Hari ini saya sudah ada pelbagai aset walaupun murah-murah saja.
saya belum punya "handset" android....Hari ini saya sudah boleh meng"gores" setiap masa.
saya ada 3 anak saudara....Hari ini saya sudah ada 8 anak saudara.
saya masih di alam remaja....Hari ini saya sedang menuju usia tua,tapi  bukan tua bangka !

 Ini yang paling penting..

Entry terakhir dulu.....

saya masih bujang....Hari ini saya  tetap masih  bujang!!!

ALHAMDULILLAH

1 comment:

Anonymous said...

Ouhh. Tuan tanah blog tak bertukar status lagii. Semoga cepat mnikah ya, tuan tanah Maya Kembara. Hehh, kemas orangnya.